Er zit verandering in de lucht -voorwoord- - Reisverslag uit Chisamba, Zambia van Rik en Dinie - WaarBenJij.nu Er zit verandering in de lucht -voorwoord- - Reisverslag uit Chisamba, Zambia van Rik en Dinie - WaarBenJij.nu

Er zit verandering in de lucht -voorwoord-

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik en Dinie

13 December 2015 | Zambia, Chisamba

Ja het is al weer veel te lang geleden dat we hier iets van ons hebben laten horen. Toch wil ik jouw geduld nog even op de proef stellen.

Eerst zou ik graag van je willen weten wat er op de onderstaande foto staat (behalve de kast dan). Het wordt denk ik binnenkort een ware rage hier.

Dus: Wat staat er op de foto?

  • 13 December 2015 - 10:39

    Erik De Best:

    Wateropvangsysteem?

  • 13 December 2015 - 10:41

    Theo:

    Het lijkt mij voor regenwater lekkage , om dan het regenwater op te vangen ??
    Of het is een Finish Vlag ? haha ..

    Gr .. Theo .........

  • 13 December 2015 - 11:26

    Andre Janssen:

    landingsbaan voor de ooievaar

  • 13 December 2015 - 11:39

    Arnold:

    Muggenval
    (geen idee hoe)

  • 13 December 2015 - 13:22

    Bob Vos:

    Haha,

    Afrikaanse oplossing tegen lekkage?

    Dit valt nog niet mee. Het loopt onder de naad bij het plafond, dus opvang van regenwater is dan wel het meest voor de hand liggend. Maar als ik het goed zie loopt er dwars ook een naad, en we kennen allemaal water, dat vind zijn weg wel, dus zal ook wel door die naad heen komen. Alleen daar hangt geen geblokt ding....
    Verder mis ik de regenton voor de uiteindelijke opvang onder het laagste punt.

    Ik zie een klamboe dus daar zal het bed wel ergens staan.

    Ik zoek het in een hele andere hoek, het is om ongedierte wat door het plafond komt van het bed weg te leiden....

    Creatieve geest.... :-)


  • 13 December 2015 - 17:44

    Marian:

    Binnenkort regentijd...? Ik zoek het ook in de anti lekkage hoek...

  • 13 December 2015 - 19:08

    Jim :

    Misschien is het wel een wekker. Een soort douche..dat je een plens water over je heen krijgt als je moet opstaan..of een knikkerbaan ofzo ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Chisamba

Rik en Dinie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 167519

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 31 Maart 2016

Zambia

05 Augustus 2013 - 17 November 2013

India

12 Augustus 2012 - 12 Augustus 2013

Illeret (Kenia – Ethiopië)

15 Augustus 2009 - 06 Mei 2012

Tanzania

10 Februari 2007 - 10 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: