Het is weer zover, - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rik en Dinie - WaarBenJij.nu Het is weer zover, - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rik en Dinie - WaarBenJij.nu

Het is weer zover,

Door: Rik en Dinie

Blijf op de hoogte en volg Rik en Dinie

21 Maart 2014 | Nederland, Maastricht

Maandag de 31ste vertrekken we naar Zambia. We gaan werken in Mpongwe district net onder de Copperbelt. Zambia is 18 keer groter dan Nederland. Maar deze keer hebben we de luxe dat we slechts 4 uur van de hoofdstad en 1 uur van een enorme supermarkt verwijderd zitten. Dat is toch anders dan 2 dagen verwijderd van de dichtstbijzijnde bescheiden groente markt.
In 2011 (toen we in Tanzania werkte) zijn we in Zambia op vakantie geweest en hebben ook de Copperbelt bezocht. We herinneren ons de vriendelijke mensen, prima wegen en mooie brede rivieren en watervallen.
Mpongwe, de organisatie en de projecten zijn echter nieuw voor ons. We hebben er zin in.
We zullen weer regelmatig nieuwe verhalen en foto’s op deze site plaatsen. Tot snel.

• 21 Maart 2014 - 15:25

Lex En Netty:

Heel veel succes en we zijn benieuwd naar jullie verhalen.

• 21 Maart 2014 - 15:56

Jeanne Verberne:

Heel veel succes en hoewel ik niet iedere keer reageer, lees ik jullie verhalen altijd met veel belangstelling. Ik blijf me verbazen over het feit dat werelden zo ver uit elkaar kunnen liggen.
    Veel liefs

• 21 Maart 2014 - 15:58

John De Wolf:

Weer een nieuw avontuur lees ik. Wat gaan jullie dit keer precies doen en voor hoelang? Succes iig!

• 21 Maart 2014 - 16:02

Ingrid En Christa:

Ha Diny en Rik,

Hartstikke mooi voor jullie!
    Wat gaan jullie precies doen?

Alvast een goede reis en veel plezier en succes met jullie werk.

Groetjes van christa en ingrid

• 21 Maart 2014 - 16:24

Wieteke:

Wat heerlijk voor jullie dat jullie weer op avontuur gaan! Veel plezier daar en pas goed op elkaar.

• 21 Maart 2014 - 16:28

Theo:

Hoi Rik en Dinie ,

Het scheelt maar een letter , Zambia en Gambia ..
    Wij vertrekken de 29 ste , dus wij zitten er net , als jullie gaan .
    Ik , en Wiesje natuurlijk ook , wensen jullie een hele fijne , leuke ,
    en weer leerzame tijd daar ...
    Groetjes .. Theo en Wiesje ........ Doei Doei ....

• 21 Maart 2014 - 17:22

Marian:

Ha Rik n Diny,

Spannend, weer een nieuw avontuur in een nieuw land met een nieuwe werkgever. Ik wens jullie een goeie start en een hele fijne werktijd aldaar. Dappere Dodo's!!!

veel liefs, Marian

• 21 Maart 2014 - 18:33

Ans En Ton:

Lieve Dinie en Rik, Wat een mooie plannen hebben jullie weer. We wensen jullie veel succes, een heel goede tijd daar en een voorspoedige reis.
    Veel liefs en groeten uit Heiloo

• 21 Maart 2014 - 19:33

Benny En Elle:

Hey hey,

Wat goed om te lezen dat jullie toch weer iets gevonden hebben. Hopelijk kunnen jullie daar langer blijven dan jullie vorige 2 projecten;)
    Wij wensen jullie veel succes en natuurlijk ook veel plezier.
    Mooie omgeving daar;)

Liefs Benny en Elke

• 22 Maart 2014 - 12:58

Michiel:

Ja, jullie doen wel luchtig over 1 uur rijden naar de supermarkt, maar het blijft ver als je bij de kassa staat en je bonuskaart bent vergeten.
    Maar serieus, ik hoop dat jullie wat moois kunnen doen en veel moois beleven en meemaken

• 23 Maart 2014 - 07:34

Anne:

ha lieve Dinie en Rik,
    Ik wens jullie een fantastische uitdaging toe!
    Maak er wat moois van en hopen dat dit de plek zal zijn!
    Liefs Anne

• 24 Maart 2014 - 09:15