Even iets heel anders. - Reisverslag uit Bodhgaya, India van Rik en Dinie - WaarBenJij.nu Even iets heel anders. - Reisverslag uit Bodhgaya, India van Rik en Dinie - WaarBenJij.nu

Even iets heel anders.

Blijf op de hoogte en volg Rik en Dinie

05 Augustus 2013 | India, Bodhgaya

Na zes jaar Afrika gaan we een kijkje nemen in Azië. Vooralsnog hebben we geen vast plan en laten we de dingen op ons afkomen. Wel weten we dat we starten in de Indiase provincie Bihar en eindigen in Nepal.

Wij bezoeken in eerste instantie een project in de buurt van Bodhgaya (www.kinderhulpbodhgaya.helpt.nl). Daar gaan we een handje meehelpen. Rik gaat zich buigen over de gebouwen en Dinie gaat met de “moeders” aan de slag en proberen een bibliotheek in te richten. We kunnen op het terrein van het project wonen.
We gaan vrij blanco aan dit avontuur beginnen. We hopen veel mensen te ontmoeten en wie weet komen er nieuwe plannen uit voort. Maar voor nu moeten we eerst ons visum in handen krijgen en dan kunnen we vertrekken.
We houden jullie weer op de hoogte van wat we allemaal aan ervaringen opdoen, met veel foto’s natuurlijk.

Groet van Rik en Dinie

• 05 Augustus 2013 - 11:32

Nell :

Heel veel succes daar en ik hoor graag jullie verhalen
    Liefs Nell

• 05 Augustus 2013 - 11:39

Theo:

We hopen dat jullie missie slaagt , dus zet hem op ..
    Veel Succes !!

Ben nu al benieuwd naar de eerste foto's ....

Gr .. Wiesje en Theo ......

• 05 Augustus 2013 - 11:45

Ans:

Dit is inderdaad iets heel anders. Jammer dat we jullie niet ontmoet hebben. Heel veel succes en alle goeds. Liefs, Ans

• 05 Augustus 2013 - 12:41

Gerda Dapper:

Dag Rik, en Rinie

Succes met jullie werk daar in Azie. Wel even iets heel anders dan het Afrikaanse.
    Een frisse groet vanuit een regenachtig Addis Ababa.
    Ook namens Henk die vandaag daar een RP aan het installeren is.

• 05 Augustus 2013 - 12:50

Andre En Riet Janssen:

Wij wensen jullie een heel fijne en zinvolle tijd daar!
    Visum binnen en al vertrokken?

• 05 Augustus 2013 - 13:08

Dinie En Rik:

We vertrekken woensdagmiddag om 13.20 en zijn dan donderdag in Ranchi.

• 05 Augustus 2013 - 18:56

Wieteke:

Lieve allebei, weer heel veel plezier daar. Pas goed op jezelf en elkaar en moge deze reis u net zo verlichten als Siddharta Gautama.

• 05 Augustus 2013 - 21:10

Nadja:

Lieve Dinie en Rick,
    Het is al lang geleden dat jullie iets van ons gehoord hebben. We willen jullie laten weten dat poes Max is overleden op 18 juli. Max is 12 jaar geworden. We hebben Max gekend als een hele lieve, vriendelijke poes. Gericht op mensen. Heel veel mensen kenden Max en hadden een klik met hem. Je kon gezellig met hem " kletsen" . De kinderen konden hem altijd oppakken en knuffelen alsof het een baby was. We hebben hem een tijd omgedoopt tot verloofde van Indra. Ook "klopte" hij aan de deur als hij naar binnen wilde.
    In februari is de diagnose suiker gesteld. Op 18 juli hebben we hem laten inslapen. Hij was toen enorm verzwakt. Het klinkt raar, maar het leek alsof Max er ook vrede mee had. We hebben Max in de tuin begraven. Indra heft een mooi kruisje gemaakt. Baris zei dat hij nog nooit zo'n lieve kat heeft gekend.

Xxx, Nadja en Koen, Anouk, Indra en Baris
    Poes Indy

• 05 Augustus 2013 - 22:11

Monique,frank , Jim En Guus:

Hoi rik en dinie,

een hele goeie reis ! We wensen jullie een hele fijne tijd ..en we volgen jullie reisverslag natuurlijk !

groetjes, frank, monique, jim en guus

• 06 Augustus 2013 - 10:47

Bob:

Hoi Rik en Dinie,

jullie zijn dus nog niet weg. Ontzettend veel succes en natuurlijk blijven ook wij jullie volgen.

Groeten Bob en Baukje

• 06 Augustus 2013 - 19:30

Maria En Rob:

Ha Rik en Dinie, nogmaals heel veel succes en een mooi tijd daar in Azië. Ook vanuit Malden blijven we julli graag volgen. Liefs Rob en Maria

• 07 Augustus 2013 - 08:18

Ine Le Blanc:

Bestuursleden van Stichting Kinderhulp Bodhgaya wensen jullie een goede reis en veel succes met de werkzaamheden in het kinderdorp Lord Buddha Home for Children in Bodhgaya!

• 07 Augustus 2013 - 09:42

Aliet:

Hallo Dinie en Rik,
    Goed te horen dat er weer plannen zijn, die nog in actie worden omgezet ook. Heel veel succes en een goede tijd daar!
    Aliet

• 08 Augustus 2013 - 08:37

Marjon En Ria:

hoera, het is toch nog snel gelukt!
    tenminste, wij menen te begrijpen dat jullie vandaag, do 8 aug. in ranchi aankomen.
    heel veel plezier en geniet van de nieuwe geuren, kleuren en ervaringen (alhoewel er natuurlijk niets boven afrika gaat!)
    groet en/of een kus van marjon en ria

• 11 Augustus 2013 - 21:02

Joost:

He hallo, zo te zien is de volgende stap gezet. Heel veel succes daar en als ik iets kan doen laat maar horen. Groetjes joost ( p.s. binnenkort ga ik op bezoek bij Rene ;-) .)